دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 11:04

مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو| صدیقی در رقابت یک نفره باز هم رئیس ماند/ مدیرعامل اسبق پرسپولیس نایب رئیس شد؛ غایبان شکایت می کنند؟+ فیلم

مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو| صدیقی در رقابت یک نفره باز هم رئیس ماند  مدیرعامل اسبق پرسپولیس نایب رئیس شد؛ غایبان شکایت می کنند؟+ فیلم
مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در هتل هما برگزار شد و در نهایت باز هم امیر صدیقی رئیس این فدراسیون باقی ماند.
کد خبر : 920322

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو با ریاست سید شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزیر ورزش در هتل هما برگزار شد. در انتهای این مجمع امیر صدیقی با کسب اکثریت آرا مجمع یعنی از 50 رای با 49 رای کسب شده به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

*عباس شیبک یکی از کاندیدا‌ها قبل از فرایند شروع رای گیری به نفع امیر صدیقی انصراف داد و مجتبی جان‌علی، جعفر عرفانیان‌خواه و سید امیر نوری سادات دیگر نامزد‌های ریاست فدراسیون ووشو غایب بودند و بنابر قانون، عدم حضور آنها انصراف تلقی گرفت و امیر صدیقی تنها کاندیدای این مجمع لقب گرفت. 

*در این  مجمع شایعه شد که احتمال شکایت ۳ کاندیدای غایب در مجمع به دیوان عالی کشور به دلیل اعتراض به روند انتخابات وجود دارد.
 
*مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو با ۵ غایب و ۵۰ عضو حاضر برگزار شد.سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از جمله حاضرین در مجمع بود.

*امیر صدیقی قبل از رای گیری و در مهلت قانونی به ارائه برنامه‌های خود از اقدامات دوران ریاست خود و همچنین برنامه‌های آتی پرداخت.

*پس از انتخاب رئیس فدراسیون، فرایند رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه آغاز شد.

*امیر صدیقی درخواستی را برای حذف یکی از نواب رئیس خود داشت که با تذکر ناظر انتخابات و تصمیم شروین اسبقیان مقرر شد در برگه رای گیری، اعضای مجمع در خصوص این امر تصمیم بگیرند.

*از نکات جالب نامزدی جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس برای پست نایب رئیس اول بود.  

*اختلال در صدا و میکروفون موجب اعتراض شروین اسبقیان به مسئولان هتل هما شد.

*در نهایت و در پایان شمارش آرا؛ جعفر سمیعی به عنوان نایب رئیس اول، سید علیرضا حاجی میرعرب به عنوان خزانه دار، مهدی علی نژاد و میترا عباسی به عنوان کارشناسین خبره، مهدی خلیلی سوادکوهی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی و امیرعباس لشگری به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.

* بعد از مراسم رای گیری مناف هاشمی، دبیر کمیته ملی المپیک گفت: عرض تبریک به دکتر امیر صدیقی را دارم. فدراسیون ووشو و کوراش امیدهای ما در بازی‌های داخل سالن هستند. امیدوارم شرایط به نحوی باشد که حمایت‌ها به همین شکل و با حمیت پشتیبانی استمرار داشته باشد و ما بهترین نتایج را مانند مسابقات هانگژو در مسابقات ناگویا ژاپن و مسابقات سال آینده تایلند تکرار کنیم.

* همچنین شروین اسبقیان، معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون ووشو در یک مسیر صعودی قرار گرفته است. فدراسیون ووشو در مسیر پیشرفت قرار دارد و در این دوره نیز این مسیر ادامه خواهد داشت. ووشو همواره در مسابقات آسیایی پرافتخار بوده است.
او در ادامه وقتی با اعتراض یکی از حضار در مورد نحوه رای گیری اعضای هیئت رئیسه روبرو شد، گفت: قرار ما بر این شد در برگه های رای می توانند رای بدهند یا نه. به عونوان مسئول مجمع اعلام کردم به این موضوع ورود نمی کنم. دوستان پیشنهاد دادند که با دست بلند کردن نباشد و کتبی باشد ما هم اجازه این کار را دادیم. هیچ شبهه ای به این موضوع وارد نیست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته